Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

#New Year's Resolutions

Η προηγούμενη χρονιά, αναμφισβήτητα δεν ήταν και Η καλύτερη.
Αστάθεια, μιζέρια σε πολλούς τομείς, πράγματα που κούρασαν την καθημερινότητα μας.
Το θέμα είναι από εδώ και στο εξής τι κάνουμε. Χρειαζόμαστε περισσότερη δυναμικότητα και θάρρος και όλα θα πάνε καλά.

Προσωπικά για φέτος, θέτω 13 στόχους που λίγο πολύ δυσκολεύομαι εν τέλει να τους πραγματοποιήσω αλλά είπα φέτος να πεισμώσω(!) και είναι οι εξής:

#1 Να είμαι δημιουργική αυτή τη χρονιά γιατί η αλήθεια είναι πως λόγω χαρακτήρα ποτέ δεν αφέθηκα στη φαντασία μου ως τώρα και ειδικά γι αυτό το λόγο είπα να "δοκιμαστώ" φτιάχνοντας το blog.

#2 Να είμαι πιο καλή φοιτήτρια και να περνάω αν όχι όλα τα μαθήματα, τα περισσότερα από εδώ και πέρα.

#3 Να δουλεύω.(Οκ αυτό δεν είναι και τόσο στο χέρι μου αλλά είμαι δραστήρια και κάτι καταφέρνω)

#4 Να μάθω ακόμη περισσότερα πράγματα πάνω στον κλάδο μου και ειδικά πάνω στο μακιγιάζ που το αγαπώ.

#5 Να είμαι λίγο παραπάνω υπομονετική. (αν και έχω βελτιωθεί θαρρώ).

#6 Να συνεχίσω να πηγαίνω γυμναστήριο.

#7 Να σταματήσω επιτέλους να τρώω σαβούρες. (Εξαιρούνται τα σαββατοκύριακα)

#8 Να μην αφήσω κανέναν να εκμεταλλευτεί την καλοσύνη που μπορεί να έχω συχνά.

#9 Να πάρω δίπλωμα οδήγησης.

#10 Να μην χαλάω λεφτά άσκοπα, αν και προσέχω- δεν μπορώ να πω.

#11 Να φτιάξω κανάλι στο youtube. Well soon, i hope so.

#12 Να έχει ανταπόκριση το blog. Ελπίζω θετική.

#13 Να διατηρήσω τη ψυχική μου ηρεμία.

Αυτά.
Περιμένω και τα δικά σας. Γιατί όχι?

Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου