Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Google Friend Connect Τέλος?

Για όσους δεν γνωρίζουν, το Google Friend Connect καταργείται 
σύμφωνα με αυτά που έχουν γραφτεί και σε άλλα blogs.

Επομένως χάνονται από όλα τα blogs όλοι οι αναγνώστες. Βέβαια εμένα δεν με επηρεάζει τόσο γιατί είναι σχετικά καινούργιο το blog μου αλλά πολύ ενοχλούμαι από το γεγονός αυτό γιατί όλο αυτό το σύστημα μπερδεύει τους αναγνώστες, πόσο μάλλον εκείνους που δεν γνωρίζουν τόσο καλά τις λειτουργίες αυτές. Θέλουμε τα blogs μας να είναι εύχρηστα και ευανάγνωστα στο ευρύ κοινό και αυτές οι αλλαγές ίσως να μην βοηθούν τόσο σε κάτι τέτοιο.
Όπως και να έχει, όποιος θέλει ας πατήσει στο παρακάτω εικονίδιο για να ακολουθήσει το blog μου μέσα από το Blogloving.

Follow on Bloglovin

Η διαδικασία είναι απλή.

1.Πατήστε το εικονίδιο.
2.Συνδεθείτε μέσω του facebook λογαριασμού σας
3.Πατήστε follow στο blog μου



You're ready!
Thank you
xxx

2 σχόλια:

  1. αυτό είναι σίγουρο?? το έχεις διαβάσει κάπου??? εγώ πάντως έγινα μέλος σου! αν θέλεις κι εσύ κάνε μια βόλτα και από το δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα σε πολλά ξένα blogs γι αυτό και είπα σύμφωνα με άλλα blogs! :)Μακάρι να μην ισχύει. Anyway εννοείται πως έγινα και εγώ μέλος στο blog σου!

      φιλιά!

      Διαγραφή