Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Τι θα λέμε.

Ύστερα από πολλές σκέψεις για το τι θα αναρτώ από εδώ πέρα, κατέληξα πως ναι μεν θα προσπαθήσω να  έχω ευρεία θεματολογία αλλά θα ήθελα να εστιάσω πιο πολύ σε αυτό που με "καίει" περισσότερο τον τελευταίο καιρό.

Αυτό που μου αρέσει λοιπόν είναι ό,τι έχει σχέση με το μακιγιάζ. Παρακολουθώ πάνω από χρόνο και άλλες bloggers&youtubers που ασχολούνται με αυτό και ειλικρινά όσο περνάει ο καιρός θέλω και εγώ να αφήσω το δικό μου "στίγμα" πόσο μάλλον επειδή το σπουδάζω, πιστεύοντας πως μπορώ να συνεισφέρω με τον δικό μου τρόπο. Δεν θέλω να το παίξω επαγγελματίας απλά θέλω να μοιραστώ και να ανταλλάξω γνώσεις/γνώμες πάνω σε αυτό.

Όπως και να το κάνουμε είναι απίστευτη η μαγεία της μεταμόρφωσης μιας κοπέλας από άβαφη σε βαμμένη αρκεί να το αναδείξει σωστά και χωρίς υπερβολές. 


                                                            Aπό casper

μπορείς να γίνει κάπως έτσι

 Έχει διαφορά.


Μείνετε συντονισμένοι-ες και κάντε subscribe :P



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου