Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Από εκείνες τις ημέρες...

Χιονάκι όπως διαπιστώσατε σήμερα.
Φωτογραφίες κατέκλυσαν όλα τα σοσιαλ μιντια.
Σε αυτό το σημείο θα θέλα να ευχαριστήσω όσους κατέγραψαν κάθε νιφάδα που έπεσε γιατί εγώ δεν αξιώθηκα να βγω από το σπίτι.

Οκ ας μιλήσω σοβαρά. Απλά όλο αυτό το σκηνικό μου θυμίζει αυτά τα ωραία πρωινά που ξυπνούσες και έβλεπες το χιονάκι να πέφτει απαλά στο μπαλκόνι και μετά έτρεχες στην τηλεόραση να ακούσεις ότι και το δικό σου σχολείο παραμένει κλειστό.

Ε να λίγο μελαγχολία δεν γίνεται να μην σε πιάσει...
Και σε συνδυασμό με ένα dvd από τριήμερη που είδα με τις φίλες μου τις προάλλες ήρθε και έδεσε η μελαγχολία.
Εντάξει σταματάω να μιλάω σαν γριούλα.

Έχει τα καλά του αυτός ο καιρός πάντως σήμερα. Είναι για σπίτι με παρέα και τζάκι.
Αυτή τη στιγμή δηλαδή τίποτα από τα 2 δεν έχω.

Γι αυτό θα πάω να ανταμώσω με τις φίλες μου μετά οπότε κάτι γίνεται.

Κλείνω με ένα πολύ ωραίο σκηνικό να μπω και εγώ στο κλίμα.



Παρνασσός 23/12/12 with my love.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου